Social Icons

úterý 15. května 2012

Recenze: Zrození

Autor: L.J.Smith
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání:  2011

Číslo vydání: 1.vydání
Počet stran: 237stran
Pár slov o autorovi…
L. J. Smith je americká spisovatelka. Píše knihy převážně pro mládež. Její knihy jsou nejčastěji fantasy s prvky romance
Její spisovatelská kariéra se pořádně "rozjela", když jí přišla nabídka na práci od Alloy Entertainment, kam poslala ukázku své asi nejznámější a nejoblíbenější série - Upířích deníků
Upíří deníky se navíc dočkaly i televizního zpracování a v podobě seriálu je vysílá americká televizní stanice The CW.
Anotace:
Propadli jste zcela Upířím deníkům? Zajímá vás, jaké události předcházely jejich ději? Pak si určitě nenechte ujít další napínavou upíří sérii, ve které vás opět čeká velká dávka napětí, tajemna a romantiky.
8. září 1864. Ona není tím, kým se zdá. Mělo by mě to překvapit? Vyděsit? Ranit? Jako kdyby nic z toho, co jsem znal, z toho, co jsem se naučil, z toho, čemu jsem celých sedmnáct let věřil, nebyla pravda.
Ještě jsem cítil, jak mě líbala, jak mi svými prsty tiskla ruce. Pořád jsem po ní toužil, a přesto mi v uších zněl hlas rozumu: Nemůžeš milovat upíra! Kdybych měl jednu z jejích sedmikrásek, mohl bych otrhávat lístky a nechat kytku, aby rozhodla za mě. Mám ji rád... nemám ji rád... mám... Miloval jsem ji. Určitě. Na tom, co bude dál, mi nezáleželo. Mělo se moje srdce ubírat tímto směrem? Kéž bych měl mapu nebo kompas, aby mi ukázaly cestu. Ale ona má moje srdce a je mojí zářící hvězdou... a to by mělo stačit.
Toto je první díl v edici Stefanovy deníky.
*
 Hlavní postavou, je už podle názvu patrné, bude Stefan Salvatore, syn bohatého Guisseppe Salvatoreho, který chce, aby jeho syn Stefan, převzal rodinné sídlo a dál ho spravovatl.

Stefanovým nejlepším přítelem je jeho bratr Damon, který je opačné povahy než Stefan. Nedělá to, co mu otec nařídí. Po hádce s otcem odejde do Atlanty společně s armádou.
Další postavou, která zamotá hlavu Damonovi i Stefanovi, je půvabná mladá Katherine Pierce, která jako sirotek přijíždí do Veritas, protože její rodiče uhořeli a Giusseppe se jí rozhodl ujmout. Něco je na ní ale velmi divného…
*
Guisseppe Salvatore chce pro svého syna jenom to nejlepší, a proto oznámí Stefanovi, že se bude ženit s Rosalyn, dcerou majitele banky. Stefanovi se Rosalyn moc nelíbí, ale protože chce udělat otci radost, s domluveným sňatkem souhlasí.
Pár týdnů před svatbou do města přijíždí půvabná mladá Katherina Pierce, sirotek, kterému uhořeli v domě oba rodiče. Guisseppe se nabídl, že se o Katherinu postará.
Stefanovi se Katherine zalíbí a často ji navštěvuje. To už se ale z Atlanty vrátí Damon, kterému se Katherin také líbí a začíná boj o dívku, o které ani jeden z bratrů neví pravdu.
 Jak tohle dopadne?
*

Opět nechápu, proč je na každé obálce Elena, když ani jeden díl o ní není. Když se kniha odehrává v minulosti, očekávala bych, že na obálce bude Stefan s Damonem oblečeni v nějakém dobovém oblečení, což mě taky velmi zklamalo.

Kniha mě velmi zaujala. Hlavně když jsem zjistila, že se Stefan má ženit! V seriálu o tom nikdy nemluvili, a proto to bylo pro mě velké překvapení, když jsem to zjistila.
*
Tento styl psaní je klasika. Ani jednoduchý, ani příliš složitý, zkrátka tak akorát na pochopení. Kniha popisuje události ze Stefanova pohledu, tudíž můžeme „vidět“, co se mu honí hlavou, a co by nejraději udělal, kdyby ho otec tak moc neovlivňoval.
*
Kniha je velmi zajímavá a napínavá. Opět opakuji, vůbec jsem nevěděla, že Stefan byl ženatý a moc mě zajímalo jak to dopadne.Některé pasáže knihy byly i v seriálu, takže se dá říct, že tento díl nebyl, až tak napínavý.
Knize dávám 2/5 za docela zajímavý obsah. Body strhávám za to, že Stefan je takový moula a nechá se ovládat otcem a opět za obálku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 

Rozečtené série

Across the Universe by Beth Revis Alex Craft by Kalayna Price Black Dagger Brotherhood by J.R. Ward Blue Bloods by Melissa de la Cruz The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor The Demonata by Darren Shan Divergent by Veronica Roth Evernight by Claudia Gray Fallen by Lauren Kate Fifty Shades by E.L. James Firelight by Sophie Jordon Hercule Poirot by Agatha Christie Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman The Immortals by Alyson Noel Inheritance by Christopher Paolini The Iron Druid Chronicles by Kevin Hearne Iron Fey by Julie Kagawa Kate Daniels by Ilona Andrews Mara Dyer by Michelle Hodkin Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Morganville Vampires by Rachel Caine The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Revenants by Amy Plum Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier The Secret Circle by L.J. Smith The Seven Kingdoms by Kristin Cashore Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Wolves of Mercy Falls by Maggie Stiefvater

Přečtené série

Harry Potter by J.K. Rowling The Hunger Games by Suzanne Collins Matched by Ally Condie Millennium by Stieg Larsson Nightshade by Andrea Cremer Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan The Selection by Kiera Cass

Oblíbené série

Alex Craft by Kalayna Price The Demonata by Darren Shan The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Harry Potter by J.K. Rowling Hercule Poirot by Agatha Christie The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman Inheritance by Christopher Paolini Iron Fey by Julie Kagawa Millennium by Stieg Larsson Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier Vampire Academy by Richelle Mead

Jsem v týmu

The Chemical Garden by Lauren Destefano Fallen by Lauren Kate Firelight by Sophie Jordon Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick Iron Fey by Julie Kagawa Matched by Ally Condie Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Nightshade by Andrea Cremer The Selection by Kiera Cass Slide by Jill Hathaway Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Vampire Diaries by L.J. Smith
 
Blogger Templates