Social Icons

středa 23. července 2014

Co všechno o sobě řekneš? 100 otázek!



Okey, takže bylo mi řečeno, že na blogu o sobě nic nepíšu... :D Takže jsem si našla na nějakém blogu 100 otázek a zkrátka jsem se rozhodla, že tedy na všechny odpovím. A když jsem se tak pěkně snažila, tak očekávám nějaký dobrý komentář :D

1.Jaký mám mobil? 

Myslím, že je to Samsung, dotykáč. Samsung něco :D *jde pro mobil, vypne ho, pak zase zapne a čeká, co se objeví na obrazovce* Samsung Galaxy Ace 2

2. Mám sourozence?

Mladší sestru. Jsme od sebe o 9 let. Chytří matematici si spočítají, že je jí 9let :D 

3. Jsem zamilovaná?

 Ti, co mě znají, vědí... ale tak pro ty ostatní - jo.

4. Líbí se mi teď někdo? 5.Jsem ve vztahu?

- viz. 4 - jo! :D

6.Jsem šťastná?

*Podívá se na svou knihovnu, která má pouhých 100 knih. Povzdechne si.* Mohlo to být lepší, ale jsem.

7. Zklamala jsem se už v někom?

*Usilovně přemýšlí.* Myslím, že ne.

8. Měla jsem už výčitky svědomí?

Jo, vždycky když něco provedu. A že toho bylo! :D

9. Oblíbené čislo? 

1,618 :D a pokud se vám nelíbí tak 24

10. Oblíbená barva?

Oranžová! Ale mám jenom 2 trička oranžové barvy, protože oranžová neladí k mým vlasům :D
První oranžové tričko je tunika a druhé je "Šiška" od GogomanTV
akorát ho mám v oranžové barvě :D

11. Jakou písničku jsem poslouchala naposledy? 

 Netuším. Nějakou blbost, co někdo pustil na plug.dj :D 

12. Facebook nebo Twitter?

 Na Twitteru jsem vždycky tak 10 vteřin, na FB asi 10 hodin :D (protože jsem online na mobilu). Takže asi Facebook.

13. Jsem ze sebou spokojená

Hmmm... a joooo :D

14. Znám takového člověka, který je do mě zabouchnutý?

Jop :)

15. Mám piercing?

Ne. Jen naušnice. Počítá se to? :D

16. Mám tetování?

Ne a ani nechci. Nevím totiž, co a kam bych si nechala vytetovat. Bojím se toho, že by se mi za 10let mé tetování nelíbilo :D

17. Zima nebo léto?

Winter is coming!

18. Jaro nebo podzim?

Podzim! Líbí se mi barva listí a taky to, že můžu pouštět draka... a taky mám narozeniny :D

19. Je takový člověk, kterého nenávidím?

Já jsem lidumil, takže asi ne :D *ďábelský pohled*

20. Jaké barvy mám oči?

Zelené! :3

21. Co dělám ráda?

To jako vážně? Jasně, že čtu!
Pak taky hraju na klavír, počítač a lidem na nervy. Pokud jde o počítač tak - LoL a všechno možný, co má přítel v pc. Takže nějaké ty střílečky - CoD nebo PayDay :D

22. Moje nejoblíbenější pohádka + postava?

Cornelie z W.I.T.C.H. Já vždycky chtěla taky tak krásné dlouhé blonďaté vlasy!


23. Kouřím?

Ne. Nikdy jsem to nezkoušela a ani nechci.

24. Jaké barvy mám vlasy?

Krátké černo-červené :D

25. Kdy mám svátek?

4.8

26. Kdy mám narozeniny?

4.9

27. Moje nejoblíbenější čokoláda?

Mléčná, bílá, hořká může být taky. Sním i čokoladu na vaření... vlastně... já sním všechny čokolády :D

28. Mám domácí zvířata?

Kočku a morče :)

29. Oblíbený film?

Hmmm... težká otázka. Asi Star Wars - všechny díly.

30. Jsem žárlivý typ?

Myslím, že ne.

31. Umím udržet tajemství?

Moc ne, ale snažím se :D

32. Jméno nejlepší kamarádky

Hanka a Zuzka

33. Chybí mi teď někdo?

Jo, moje postel. Je ode mě asi metr. Bože... taková dálka, takové odloučení... :'(

34. Jaké barvy mám mobil?

Bílý.

35. Oblíbený parfém?

Všechno, co voní. Já v tom nedělám rozdíly. Většinou dostanu parfémy na vánoce nebo narozeniny, takže je pak v následujících několika měsících používám.

36. Jedno tajemství?

A ne jenom jedno!

37. Moje první knížka/povídka?

Huh... *zamyslí se, vzpomene si na svou první "knížku"... facepalm* něco o cestování v čase. Taky se to odehrávalo v České republice a celé to bylo stupidní, když na to tak vzpomínám.

38. Název mé první básničky/knížky/povídky?

Eeee... Cesta časem? :DD

39. Oblíbený alkohol?

moc nepiju, protože mi to moc nechutná. Když je přípitek tak si třeba dám něco s nějakou příchutí, aby to nebylo tak hnusné :D

40. Kterou barvu nemám ráda?

Všechny jsou pěkné. I růžová!

41. Bydlím v domě nebo v bytě?

V dvoupatrovém domě s bazénem (ten je na zahradě... :D)

42. Pro koho bych i zabíjela?

Spíš, pro co. Pro knihy.

43. Mám počítač nebo notebook?

Mán počítač, který ovšem moc nefunguje a ani tam nejde internet. Myslím, že se něco pokazilo, nějaký káblík nebo co to uvnitř sakra je. Pak mám taky velký noťas alias vysavač alias kráva (protože je velký jako kráva a hučí jako vysavač - taky má sedm let!). A potom mám menší noťas do školy, na kterém právě píšu :)

44. Proč vytvořili facebook?

Social network jsem neviděla... ale tak asi ke komunikaci? :D Aby měla FBI a CIA co sledovat? :D

45. Počáteční písmeno křestního jména:

D
nečekaně :D

46. Miluji stříbro?

Já beru všechno - i zlato a diamanty... :D

47. Oblíbené jídlo?

Pizza, zmrzlina, čokoláda, hamburger, hranolky, maso, brambory... no všechno co se dá jíst :D

48. Udělala jsem už něco v hněvu co jsem litovala?

Ani nevím... asi jo. :D

49. Jak se jmenuje můj pes?

Můj pes se jmenoval Buddy.

50. Jaké plemeno psa mám?

Byl to retrívr.

51. Jakého psa bych ještě chtěla?

Mopsíka a bude se jmenovat Darth Vader. Protože když se unaví, tak funí jako on! :3


52. Bude kniha z mých básniček/povídek nebo vydám samostatnou knihu?

Tak určitě... Zrovna píšu jedno veledílo tak snad... :D

53. Mám práci?

Jenom brigádu. Pokud by to někoho zajímalo - hlídám malé děti a vyrábím jim z balónků zvířátka :)


54. Udělám na facebooku událost v novém roce?

Zbytečný! Stejně nikdo nepřijde a pít budu zase s přítelem a kamarády :D

55. Velmi dobrá kamarádka, kterou jsem poznala na FB?

V! :)

56. Byla jsem už v zahraničí?

Ano - Chorvatsko, Španělsko, Bulharsko, Slovensko a jednou se chci podívat do Itálie do Benátek :)

57. Čeho se bojím?

Bouřek a toho, že jednoho dne, mi dojdou knihy... a nebo to, že už nebudu mít co číst.

58. Chodím na facebook přes mobil?

Někdy. Hlavně když si sestra půjčí noťas a já chci s někým kecat. :D

59. Od kdy mám internet?

Já nevím... kdy se začal používat? Pamatuju si, že počítač mám od pěti let. Tak internet tak... od 8?9?10? Já fakt netuším. Ale pořádně používat net jsem začala až tak od 11.

60. Kdy má narozeniny moje nejlepší kamarádka?

Moment! Mrknu do kalendáře! :D Já jsem totiž hrozná... zapamatovat si něčí datum narozenin je nad mé síly.
*Hledá na FB svou nej kámošku... huuu nová profilovka -> like... hmmm, informace*
Takže podle FB 19.4 :D

62. Jaké jídlo nemám ráda?

Koprovku, játra (všechny vnitřnosti obecně), gulášovou polévku, olivy, houby a nějaké sýry.

63. Je takové zvíře kterého se bojím?

Myši, pavouci, někteří psi... ale hadů se nebojím! :)

64. Oblíbený květina?

Jednu bílou orchideeeeeeeeeej

65. Oblíbené chlapecké jméno?

Petr, Tomáš, Honza...? :D

66. Oblíbené dívčí jméno?

Andrea

67. Jaké lidí nemám ráda?

Každého, kdo řekne, že...
- čtení je ztráta času
- knížky ti nic nedaj
- omg zase čteš?
- tebe to ještě baví?
- nemám rád/a knihy/čtení/Darrena

68. Miluji Horrory?

A jo... akorát se pak děsně bojím :D Chtěla jsem koukat na American Horror Story, ale pořád nemám odvhau :D

69. Miluju svoje vlasy?

Kdyby byly delší a pevnější tak jo, ale jsem spokojená :D Zatím nejsem plešatá.

70. Stala se už taková tragédie na kterou nikdy nezapomenu?

Těch bylo :D

71. Čeho jsem se nejvíce bála v dětství?

Bouřky :D

72. Mám takového kamaráda na kterého se vždy můžu spolehnout?

Mám - Hanku, Zuzka, Míšu

73. Piju kávu?

Poslední dobou čím dál častěji :D

74. Kdybych byla milionářka co bych dělala z penězi?

Koupila bych si obří dům, obří knihovnu a spoustu knih. Zbytek bych asi dala na charitu.

75. Jde mi o vzhled nebo o vnitřek?

Mně je to jedno. Když se s tím člověkem dá o něčem kecat, je mi jedno jak vypadá. Pokud se s ním nedá kecat je mi taky jedno jak vypadá, ale nebudu ho mít ráda :D

76. Na co se podívám jako první na klukovi?

Do obličeje? :D Pak ruce, břicho, ehm... zadek :D

77. Koho si vážím nejvíc z přátel na facebooku?

Všech, kteří si mě neodebrali :D

78. Pomohla bych i neznámé osobě?

Jooo! Já jsem hodná :) Teď jsem pomohla jedná starší paní v obchodě sejít schody, nebo spíše sjet eskalátor. Balá se.

79. Nadávám?

Když mě někdo naštve a už nevím, co říct, tak jo. 

80. Maluju se?

Jop - linky a řasenka - bez toho nikam nejdu.

81. Co je nejdůležitější na světě?

Rodina, štěstí, láska, světový mír a knížky!

 82. Co je nejhorší na tomto světě?

Nevzdělanost některých jedinců, kteří umí přes FB pouze nadávat. Demence některých lidí. Klesající IQ. *Povzdechne si a vzpomene si na film Absurdistán* Jednou tak všichni dopadneme.

83. Jaké známky mám ve škole?

Sooooom šprtka. Mám vyznamenání - takže 1 nebo 2.

84. Slunce nebo měsíc?

Měsíc! Huuuuu!

85. Hraju na nějakej nástroj?

Anoo. Hrála jsem na flétnu. Umím i na klavír a trochu na kytaru.

86. Chodím na nějaký taneček?

Trochu nechápu otázku. Ale jestli jde o to, jestli chodím někam pít, tancovat... prostě kalit. Tak moc ne. Já jsem typ člověka, který si raději čte, než chlastá.

87. Pomýšlela jsem už nad tím, že si smažu účet na FB?

Jo. Ale nebýt FB nemám přítele, nevím o některých písemkách a nevím některé drby *Muhahahha*

88. S kým jsem byla na Silvestra?

Přítel, jeho nejlepší kámoš a jeho holka

89. Rtěnka nebo lesk?

Ani jedno. Rtěnka je moc barevná a lesk lepí :D

90. Píšu básničky když mě někdo poprosí?

Někdy i když mě někdo neprosí a jsem v náladě. To pak píšu hrozné hlody blbosti.

91. Když jsem poprvé viděla Titanic plakala jsem?

Že bych vyloženě brečela, to se říct nedá... Ale měla jsem nakrajíčku.

92. Jaké barvy mám tričko, které mám právě na sobě?

Modro-bílé

93. Jaké barvy mám kalhoty, které mám právě na sobě?

Žádné... je vedro!

94. Mám v pokoji kytku?

Ne. Já bych zabila (usušila) i kaktus, takže mám všechny kytky dole a stará se o ně mamka.

95. Oblíbený seriál?

Cokoliv, kde jsou sexy hlavní hrdinové :D

96. Oblíbený herec?

Ian Somerhalder, Ryan Gosling, Colin O'Donoghue... :D 

97. Lidé které znám od školky?

Pár jich bude :D

98. Mám v pokoji plakáty?

Jo, na dveřích, aby mi nebylo vidět do pokoje. Dveře mám totiž s takovým... jakoby oknem. Takže jsem ho z obou stran zadělala plakáty z Brávíčka :D, aby dovnitř nebylo vidět :D

99. Uhodila jsem už někoho?

Oni jsou všichni větší než já, tak koho mám mlátit?
Ale jo... :D

100. Snadno přijdu do rozpaků?

Jo, když čtu nějaký erotický román a hlavní hrdinové zrovna mají sex... a já přitom jedu v autobuse, nebo vedle mě někdo sedí/stojí. To jsem pak jak rajče.

2 komentáře:

  1. Keď som ešte mala nervy pozerať The Vampire Diaries, Ian Somerhalder bol mojím obľúbeným hercom, no odvtedy som prešla na OUAT, Sherlocka a tak, takže momentálne u mňa vedie Colin spolu s Benedictom Cumberbatch-om, Martinom Freemanom a Tomom Hiddlestonom :D Neviem akou náhodou pochádzajú všetci z Britských ostrovov... Nežeby som sa tam chcela nasťahovať alebo tak... Inak čo som videla fotky z natáčania nových častí Once Upon A Time, mám taký pocit, že pri pozeraní sa zase budem zoširoka usmievať na obrazovku :D
    Inak je skvelé takto sa niečo dozvedieť o bloggerovi. Ja som vždy mala blog viac zameraný na môj život a až v posledných týždňoch začínam viac písať aj o knihách (woaaah, dve recenzie! :D), ale na každom blogu sa najprv snažím nájsť niečo o autorovi, neviem, také lepšie to je potom, mám aspoň predstavu, kto to je :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mariam: Já už na TVD pomalu přestávám koukat. Štve mě, jak tam všichny dobré postavy umřely, a Elena mě pomalu začíná sr*t :D Na Sherlocka se plánuju dívat, až dokoukám Dextera, Doctora Who a Death Note :)
    A k těm recenzím - jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat

 

Rozečtené série

Across the Universe by Beth Revis Alex Craft by Kalayna Price Black Dagger Brotherhood by J.R. Ward Blue Bloods by Melissa de la Cruz The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor The Demonata by Darren Shan Divergent by Veronica Roth Evernight by Claudia Gray Fallen by Lauren Kate Fifty Shades by E.L. James Firelight by Sophie Jordon Hercule Poirot by Agatha Christie Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman The Immortals by Alyson Noel Inheritance by Christopher Paolini The Iron Druid Chronicles by Kevin Hearne Iron Fey by Julie Kagawa Kate Daniels by Ilona Andrews Mara Dyer by Michelle Hodkin Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Morganville Vampires by Rachel Caine The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Revenants by Amy Plum Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier The Secret Circle by L.J. Smith The Seven Kingdoms by Kristin Cashore Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Wolves of Mercy Falls by Maggie Stiefvater

Přečtené série

Harry Potter by J.K. Rowling The Hunger Games by Suzanne Collins Matched by Ally Condie Millennium by Stieg Larsson Nightshade by Andrea Cremer Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan The Selection by Kiera Cass

Oblíbené série

Alex Craft by Kalayna Price The Demonata by Darren Shan The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Harry Potter by J.K. Rowling Hercule Poirot by Agatha Christie The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman Inheritance by Christopher Paolini Iron Fey by Julie Kagawa Millennium by Stieg Larsson Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier Vampire Academy by Richelle Mead

Jsem v týmu

The Chemical Garden by Lauren Destefano Fallen by Lauren Kate Firelight by Sophie Jordon Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick Iron Fey by Julie Kagawa Matched by Ally Condie Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Nightshade by Andrea Cremer The Selection by Kiera Cass Slide by Jill Hathaway Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Vampire Diaries by L.J. Smith
 
Blogger Templates