Autorka: Evie Hunter
Nakladatelství: Jota
Rok vydání: 2014
Počet stran: 419
Žánr: Adult, Erotika, Romantika, BDSM
Anotace: Potřebovala jsem někoho, kdo na mě bude dohlížet.. Dostala jsem někoho, kdo se mě zmocnil.
Summer je bohatá, krásná a ve smrtelném nebezpečí. Její otec má mocné nepřátele, kteří se mu chtějí pomstít právě prostřednictvím jeho dcery. Dokud nebezpečí nepoleví, Summer potřebuje bodyguarda. Do její zlaté klece vstupuje bývalý ranger Flynn, kterému se představa, že má chránit rozmazlenou dcerku multimilionáře, vůbec nezamlouvá. Vzájemná nenávist se pomalu mění v nebezpečné jiskření. Když Summer Flynna už poněkolikáté neposlechne a ohrozí tím svou bezpečnost, muž ji „potrestá”… a nastává boj o dominanci, i když jejich srdce začínají toužit po příměří…
Pár slov o autorkách: Za pseudonymem Evie Hunterová se ve skutečnosti skrývají dvě autorky, Caroline McCallová a Eileen Gormleyová, které se seznámily na workshopu tvůrčího psaní v Dublinu roku 2010. Když obě autorky zjistily, že mají společnou vášeň, erotickou fikci, staly se z nich nejlepší kamarádky. Začátkem roku 2012 dostaly příležitost společně napsat sérii erotických novel pro jistého amerického vydavatele. Když dokončily druhou, aniž by se vzájemně pozabíjely, rozhodly se jít do něčeho většího. Poté, co společně napsaly Rozkoše zimy, prohlásily: „Už nikdy víc… až do příště“.
ISBN 978-80-7462-559-6
Děkuji knihkupectví Knihcentrum za poskytnutí recenzního výtisku.

*
Summer je bohatá, krásná a zvědavá dcera multimilionáře. Jakožto dívka bohatého otce si život užívá opravdu naplno a zkouší vše, co se dá. V bulvárním tisku se to jejími fotkami jenom hemží. Summer se však ocitá ve smrtelném nebezpečí, když se jejímu otci chtějí pomstít jeho konkurenti. Rozhodnutí je jasné - Summer musí mít bodyguarda. Nebyl by to román, kdyby našim bodyguardem nebyl mladý, sexy, naprosto úchvatný bývalý ranger Flynn. Tomu se zpočátku představa hlídání rozmazlené tatínkovi holčičky moc nelíbí. Summer z jeho přítomnosti také není nadšená. Většinu bodyguardů už dokázala odradit, takže Flynn nebude takový problém. To však Summer netušila, co je Flynn zač.
*
Summer O'Sullivanová je matoucí směsicí naivní holčičky, pletichářské svůdnice a subinky ve výcviku. Její krása, bohatství a otec ji chrání před světem, který by měla zakoušet.
(str. 180)
*
Summer se vůči všem bodyguardům chová vyzývavě - neustále se před nimi kroutí, nebo pózuje, ať už nahá či ve spodním prádle. Flynn nabídku příjimá z donucení. Při jejich prvním setkání to mezi nimi začíná jiskřit. V zájmu její bezpečnosti Flynn Summer nikam nepouští bez dozoru. Summer je však vzpurná dívka a během chvilky nepozornosti se vytratí. Společně se svými kamarádkami navštíví BDSM klub Noir. Když to Flynn zjistí, je v šoku, protože i on byl jednou členem tohoto klubu. Vzájemná nenávist se začíná měnit, ale když Summer Flynna už po několikáte neposlechne a ohrozí svou bezpečnost, musí být potrestána.
*
Na první pohled se možná může zdát, že Summer bude rozmazlená holka, která neví, co chce. Opak je pravdou a Summer si jde pevně za svým. Nenechá přece Flynna, aby ji jenom tak rozkazoval. Odmítá jej poslouchat a neustálé rozpory i hádky jsou na denním pořádku. Kromě toho, že je hlavní hrdinka tvrdohlavá, tak je  i zvědavá. Zajímá ji jaký je sex ve vztahu sub / dom a zda-li by se jí to také líbilo. Ráda by se o BDSM dozvěděla něco více.
Na rozdíl od nezkušené Summer je tu až velmi zkušený Flynn. Jako bývalý člen Noir moc dobře ví, co by se Summer mohlo líbit, ale Flynn se nikdy s klientkami nezaplétá. Nechce proto dopustit, aby se od něj Summer něco naučila.
*
Flynn odtrhl své myšlenky od těla Summer.
Ona je klientka a bodyguard si s klienty nezačíná.
Nikdy.
(str. 180-181)
*
Rozkoše léta jsou sice erotickým románem, avšak moc sexu zde nečekejte. I já byla překvapena, že autorky do 419 stran nedaly více sexu. V knize nejde ani tak o popis BDSM jako spíše o psychiku postav a jejich vztahů. Autorky jdou opravdu do hloubky, takže během celého příběhu se odkryje minulost všech hlavních postav, ze které vyplývá proč se chovají tak, jak se chovají.
*
Příběh se mi líbil, ačkoliv téma rozmazlená holka + zlý bodyguard je už trošku ohrané. V každé knize se najde něco nového. Líbilo se mi jak si autorky poradily s jejich vztahem a nekomunikací. Slovní zásoba byla široká, výrazy se neopakovaly, avšak našla jsem v knize pár malých překlepů, což neberu jako chyby autorek.
*
Pokud jako čtenář očekáváte sex na každé straně, tuto knihu si nepořizujte. Naopak, pokud vás spíše zajímá červená knihovna, kde se hlavní hrdinka musí bát výprasku od svého pána, je pro vás Rozkoše léta správnou volbou. Výhodou série Rozkoše (Pleasure) je fakt, že jednotlivé díly na sebe nenavazují, a tudíž je můžete číst napřeskáčku a nebo naopak, některé úplně vynechat.
*
Operace Zneškodnit bodyguarda pořád beží a ona je odhodlaná vyhrát.
(str. 164)